субота, 14. март 2015.

ОДЛОМАК 


Приче инспектора Душана 


,, Znaš da sam dala otkaz? Morala sam. Sa direktorom Nikolom sam bila u vezi pre nego što sam počela da radim. Zabavljali smo se skoro dve godine. Razišli smo se, on se oženio ubrzo. Sada znam da je on učestvovao u mom primanju na posao. Radila sam kao savetnik za markenting. Sve je bilo u redu, mada mi je sve češće govorio da nikako ne može da prihvati da me izgubio. Dve godine sam trpela njegovo neprihvatljivo ponašanje. Dok smo se zabavljali, bio je sasvim drugačiji mladić. Prijatan, fin i dobar. Svakodnevno mi je slao stotine poruka svakakve sadržine i slika. Čak je i mene slikao dok radim, pa mi ih ukrašene s cvećem slao. Odbijala sam ga uz podsećanje da je oženjen divnom ženom. Nije mario za to. Govorio je da me voli, da sam njegovo blago, i da je pogrešio u izboru svog životnog partnera. Slušala sam ga jer sam zelela da zadržim posao."
,, Njegovo ponašanje kao direktora je potpuno nepristojno. Da li te povredio?" Pitao sam je tiho i zabrinuto.
,, Ne, nije stigao. Očigledno je imao nameru da nešto loše mi učini jer je sve bešnji bio. Naginjao se nad mojim radnim stolom, govorio reči koje me želim sada da ponovim. Disao je nada mnom, dodirivao. Na poslu su koleginice to primetile, i počela su ogovaranja da sam njegova ljubavnica. Njegova žena mi je slala pisma, i pretila da će me nekoliko mladića silovati ako ne ostavim njenog muža na miru. Bilo je obrnuto, ali verovala je njegovim lažima.
Nikako zbog toga nisam uspevala da nađem mladića. Ovo je malo mesto, kao što i sam znaš. Plašila sam se da ne dođe tako nešto do oca. Danju me jednom zamalo uvukao u kola. Jedva sam se otrgla. Više nisam išla na posao. Sada mi reci, da li sam ja kriva zbog toga?
,, Ne, nikako Katarina."
,,Čula sam skoro da je isti takav prema novoj radnici. Ne misli na druge i kako im je u takvoj situaciji. Koristi položaj da zadovoljava svoj bolesni nagon."
,, Da, koristi i tako može da odgovara pred zakonom. Vrlo lako i da izgubi posao, iako je on glavni čovek. Videću da kod njega dođe radna inspekcija, i porazgovara sa njim. Napisaćeš prijavu protiv njega, i to je sav tvoj posao."
,, Ne smem Dušane!"
,, Ja sam uz tebe. Ništa ti se neće desiti. Biće to anonimna prijava. On neće znati ko je iza toga."
Katarina uzdahnu, i klimnu glavom u znak pristanka. Tada me čvrsto zagrli. Njeno telo uz moje mi izazva blage potrese. Miris kose na mojim ramenima, nežne ruke oko vrata i usne blizu mojih....bio sam izgubljen. Poljubio sam je.
Tu noć sam želeo da se oseti zaštićenom i sigurnom. Njena priča me učini ranjivim.
Ostali smo dugo zagrljeni. Zaspala je na mojim grudima. Pokrio sam je i gledao kako ravnomerno diše. Želeo sam je i previše.
Rano smo se vratili u naš mali grad. Usput sam kupio doručak za poneti. Katarinine oči su sjajnije od jutarnjih zvezda. Dogovorili smo se da dođem večeras kod nje kući. Poljubio sam je, i ona je otrčala ..
Srđan je oko podneva došao iz Beograda. Dovezao ga je moj kolega Janko. Majka je ,,letela" po kući udovoljavajući jedinom unuku. On nije bio navikao na žensku pažnju. Stidljivo se smeškao na nju.Posle nepunih sat vremena, dođoše par devojčica, i jedan dečak. Viknuše ga da izađe. On otrča napolje. A govori mi kako nema društva!? Kasnije sam legao da se odmorim. Katarinine oči nisu odlazile od mene.
Srđan je to veče izašao u grad sa drugarima koji su bili danju, ja sam krenuo kod Katarine.
Naš poljubac u predsoblju nas neočekivano odvede do njene sobe. Vodila me bez reči. Skinuo sam je polako, ljubeći. Polumrak sobe se prelamao preko njenog tela, usana, grudi...drhtaji koji zahtevaju veču dubinu, prodor u drugi svet.
Kada se naša tela smiriše, reče mi:
,,Dušane, kada se vratiš u Beograd, hoćeš li se ponekad javiti?"
Pitanje puno sumnje me zateče nespremnog. Ona ne namerava da nastavi ovu predivnu vezu!?
,, Ja te želim uz sebe u Beogradu. Otkud sumnja u tvojim mislima?"
,, Živim ovde!? Sada ne bih mogla da idem kod tebe!?"
,, Iskren sam. Želim trajnu vezu sa tobom."
,, Kada prođe očeva godišnjica odlučićemo šta dalje, a sad viđajmo se i volimo."
Ove reči su mi bile preko potrebne.

Нема коментара:

Постави коментар